خرید تیشرت ارتشی
تور مشهد
تور استانبول
گوشی موبایل
تور کیش
اخبار پزشکی سلامت
 esfahanweb esfahanweb .

esfahanweb

آيا كسب و كار شما به وب سايت نياز دارد؟

آيا كسب و كار شما به وب سايت نياز دارد؟

با اصفهان پيامك همراه باشيد تا به بحث و بررسي دلايلي بپردازيم كه اهميت داشتن يك وب سايت براي كسب و كار خود گرچه كوچك را بيان مي كند و داشتن يك وب سايت نيز مهم تلقي مي شود.

افرادي كه داراي شغل هاي متنوع كوچك و بزرگ بوده اند گاها به سوالاتي برخورد كرده اند كه ممكن است براي شما نيز پيش آمده باشد سوالاتي از اين دسته :

  • كسب و كار من آيا واقعا به وب سايت نيازمند است؟
  • كسب و كار پر رونقي دارم آيا ديگر وجود وبسايت براي من لازم است؟
  • فعاليت و كسب و كار من آنقدر نيست چرا وبسايت نياز داشته باشم؟
  • كسب و كاري كه سودي ندارد چرا به وب سايت نيازمند است؟
  • و...

اين ها نمونه سوالاتي هستند كه براي صاحبان كسب و كار پيش مي آيد و خود را با اين چنين سوالات مجاب به اين كرده ه اند  كه با داشتن وب سايت و با طراحي سايت راهي به پيش نمي برند.امروزه به دليل وجود اينترنت و شبكه هاي مجازي كساني كه به دنبال محصول و كالا يا خدمات هستند بي شك براي رفع نيازشان از وب و اينترنت بهره مي برند حال شما كه داراي كسب و كار كوچك و بزرگ هستيد اين فكر به ذهنتان مي رسد كه سايت در حال حاظر براي شما منفعتي نداشته در اينجا نكته قابل توجه را ميتوان اينگونه بيان كرد كه فكر ميكنيد كالايي كه شما در حال عرضه آن در بازار هستيد كسي از اينترنت به دنبال آن نخواهد آمد اما اين گونه نيست جستجوهاي مجازي روي هر كالايي وجود دارد در آخر به شما مي گويم و اين اطمينان را مي دهم كه شما با ارائه كالا و خدمات و سرويس هايي كه در حال ارائه آن هستيد بي شك به وب سايت نيازمند هستيد.

دلايل نياز به طراحي سايت

 

براي اثبات اين موضوع (طراحي وب سايت) با ذكر دلايل زير به شما خواهم گفت كه افكار شما در مواقعي غلط است:

        ۱_ با طراحي سايت به  كسب و كارتان اعتبار مي بخشيد:

وجود يك وب سايت در كسب و كار شما بيان گر اين خواهد بود كه شما براي كار خود ارزش قائل هستيد و مشتري اعتماد بيشتري به شما خواهد داشت از اين رو شما با داشتن وب سايت رقيب بزرگتري براي رقيبان خود در كسب و كارتان خواهيد بود چرا كه امروزه شما خواهيد توانست مشتريان خود را از طريق اينترنت پيدا كنيد و با آن ها در ارتباط و تعامل باشيد . پس اگر سايت هم داريد براي جذب مشتري بيشتر براي سايت خود ارزش قائل شويد و در طراحي ظاهري آن حساسيت نشان دهيد.

        ۲_ با داشتن وب سايت شما در تبليغات و هزينه ها صرفه جويي خواهيد كرد:

وب سايت شما مكاني خواهد بود كه شما تبليغات خود را به صورت رايگان در معرض ديد بينندگان در سراسر نت خواهد گذاشت  و محصولات و خدمات خود را به نحو احسن ارائه خواهيد نمود از طرفي طراحي يك وب سايت با هر هزينه اي (معمولا تعرفه يك وبسايت نرمان رو به خود از پانصد هزارتومان تا يك ميليون پانصد هزار و به بالا متغر خواهد بود بسته به ماژول هاي استفاده شده در آن)كه اين هزينه اي مادام العمري براي ايجاد يك وب سايت است حال تبليغ در يك روزنامه نيازمندي ها به اعضاي هر روز چهل هزار تومان خواهد بود با حساب كتاب شما به اين نتيجه خواهيد رسيد كه سرمايه گذاري روي يك وب سايت به صرفه تر بوده و وسعت تبليغات در آن بيشتر خواهد بود

۳- يك وب سايت قابليت به روز بودن را به شما هديه مي دهد:

به مفهمو ساده اين گونه بگويم كه يك وب سايت قابليت اين را به شما مي دهد كه بتوانيد محصولات و خدماتي را كه در صفحه به نمايش گذاشته ايد را تغييرات دلخواه خود را بر روي آن اعمال كنيد و در هر زماني آن را به روز رساني نماييد و مشتريان خود را از تخفيف ها و خدمات و خبر نامه ها و.. با خبر  سازيد

     ۴_ وب سايت يك كسب و كار ۲۴ ساعته است:

با يك مثال ساده اين عنوان را بيان خواهم كرد :شما در محل كارتان ساعت شروع كاري ۸ صبح تا ۵ بعدازظر و يا حتي ۹ شب خواهد بود اما وب سايت شما در هر لحظه از ساعات شبانه روز در دسترس و فعال است در تعطيلات و در ۳۶۵ روز سال شبانه روز باز خواهد بود و مشتريان مي توانند به آن دسترسي داشته باشند.

اين موضوع ادامه دارد ...

با اصفهان پيامك همراه باشيد تا در بخش دوم اين موضوع به بررسي دلايل بيشتر اهميت وب سايت پي ببريم

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۳۰:۵۳ توسط:مرضيه موضوع:

نرخ پرش چيست (Bounce Rate)و چه تاثيري بر روي سئو سايت دارد؟

نرخ پرش چيست (Bounce Rate)و چه تاثيري بر روي سئو سايت دارد؟

منظور از نرخ پرش ورود كاربر به صفحه ايي از سايت شما مي باشد كه بدون بازديد از صفحه ديگر و همچنين عدم خواندن مطالب همان صفحه به طور كامل و از سايت شما خارج شود(به طور خلاصه خروج سريع كاربر از سايت را نرخ پرش مي گويند كه با عددي بين ۰ تا ۱۰۰ تعريف مي گردد و هرچه اين عدد بالاتر باشد بدتر است)

 

ميزان فرار يا بانس ريت

 

گوگل چگونه متوجه خروج كاربر از سايت ما مي شود؟

تصور كنيد كه يك كاربر عبارت طراحي سايت در اصفهان را جستجو مي كند و پس از آن وارد يك سايتي مي شود اگر كاربر پس از ورود به اين صفحه  بر روي دكمه back مرورگر كليك نمايد و بروي يكي ديگر از نتايج جستجو كليك كند گوگل متوجه مي شود كه مطالب سايت شما با كلمه كليدي جستجو شده توسط كاربر همخواني ندارد به اين نكته توجه داشته باشيد كه حتما قرار نيست كاربر back بزند ممكن است كاربر سايت را بر روي يك Tab جديد از مرورگر خود بازكرده باشد كه در اين حالت اگر كاربر مجددا بر روي يكي ديگر از نتايج جستجو كليك كند همان تاثير back  زدن را دارد.

نرخ پرش(ميزان فرار كاربر) يكي از عواملي مي باشد كه براي سئو سايت و يا همان بهينه سازي سايت موثر خواهد بود و گوگل به آن اهميت مي دهد و در نتايج جستجو تاثير گذار خواهد داشت.

 

چگونه مي توانيم از نرخ پرش (فرار كاربر) جلوگيري نماييم؟

۱- از نوشتن مطالب تكراري و كليشه ايي كه همه جا هست جدا خودداري نماييد.(هم كاربر را فراري مي دهد و هم گوگل بر روي مطالب كپي و تكراري بسيار حساس هستند و امتياز منفي به سايت شما مي دهد)

۲- پاراگراف اول تعيين كننده است.(كاربر با خواندن همان چند خط اول مطالب شما تصميم مي گيرد كه ادامه مطلب را بخواند يا خير؟)

۳- از عنواين جذاب و واضح براي مطالب خود استفاده نماييد.

۴- در بين متن از تصاوير جذاب و كاربر پسند استفاده نماييد.

۵- سرعت سايت بسيار مهم است (اگر سايت شما دير لود بشود امكان دارد كاربر اصلا به سايت شما توجه نكند و قبل از لود كامل صفحه سايت را ترك كند!)

۶- از استفاده Flash  در سايت خود داري نماييد.(اين مورد علاوه بر اين كه بر نرخ پرش تاثير دارد تاثيرات منفي ديگر هم  بر روي سئو سايت شما خواهد داشت)

۷- در بين متن خود به صفحات ديگر وب سايت خودتان لينك بدهيد و كاربران را تشويق به ماندن و خواندن مطالب وب سايت خود نماييد.

موارد ذكر شده بخش مهمي از عوامل تاثير گذار در نرخ پرش مي باشند.در صورت نياز به مشاوره بيشتر مي توانيد با اصفهان پيامك فعال در حوزه سئو سايت در اصفهان و ديگر نقاط كشور تماس حاصل فرماييد.

 

 

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۲۸:۴۵ توسط:مرضيه موضوع:

طراحي سايت واكنش گرا ,طراحي ريسپانسيو سايت(Responsive)

طراحي سايت واكنش گرا ,طراحي ريسپانسيو سايت(Responsive)

در اين مقاله قصد داريم به اهميت سايت هاي واكنش گرا و يا به عبارتي Responsive  (ريسپانسيو) بپردازيم.

منظور از ريسپانسيو بودن سايت اين مي باشد كه سايت شما در تمام دستگاههاي نمايش از قبيل تبلت,موبايل و لپ تاب و.... متناسب با همان دستگاه نمايش داده شود.به عنوان مثال اگر شما وب سايتي را بر روي موبايل خود ديدن كنيد در صورتي كه نياز باشد براي ديدن يك قسمتي از وب سايت zoom كنيد.طبيعتا اين سايت با موبايل شما سازگاري ندارد و به عبارتي ريسپانسيو نيست!

به وب سايتي ريسپانسيو گفته مي شود كه به عنوان مثال هنگام مشاهده بر روي تبلت و يا موبايل ساختار آن متناسب با آن دستگاه (موبايل,  تبلت) تغيير كند در واقع اجزا آن متحرك باشد (اجزا شناور باشند) مثل منوها و ...

 

 

مزاياي يك وب سايت ريسپانسيو:

 

اين كه وب سايت ريسپانسيو باشد را مي توان به طور كلي از دو جهت بررسي نمود يكي كاربرپسند بودن و ديگري از جهت سئو سايت.

از لحاظ كاربر پسند بودن مي توان گفت كاربر شما راحتر مي تواند در دستگاه هاي ديگر سايت شما را ببيند و ارتباط برقرار كند و همچنين براي يافتن بخشي خاص از سايت راحتر مي تواند عمل بكند.

 

 

ريسپانسيو سايت و ارتباط آن بر سئوي سايت:

از لحاظ سئو, ريسپانسيو بودن قالب وب سايت براي موتور هاي جستجو به ويژه گوگل اهميت خاصي دارد.از دو سال پيش رفته رفته اهميت اين موضوع زياد شد تااين كه در سال ۲۰۱۶ گوگل از آن به عنوان يك پارامتر جدي و مهم ياد مي كند.

به عنوان نكته پاياني , اگر وب سايت شما داراي نسخه ي اندرويد و يا ios مي باشد و در هنگام لود وب سايت پيغامي مبني بر اين كه كه كاربر را تشويق به دانلود نسخه موبايل بكنيد اين نكته به ضرر سئو سايت شما خواهد بود و به گوگل ميفهماند كه قالب سايت شما ريسپانسيو نيست(در حالت كلي از نمايش چنين پيغامي خودداري نماييد حتي اگر قالب سايت ريسپانسيو باشد.).

البته ناگفته نماند كه نسخه اندرويد و ios  خيلي خوبه اما لينك دانلود اين اپليكيشن بايد در مكان مناسب قرار گيرد.

در نهايت اعلام مي كنم اصفهان پيامك فعال در حوزه طراحي سايت در اصفهان و همچنين سئو سايت در اصفهان و ديگر نقاط كشور آماده ارائه مشاوره به شما دوستان گرامي مي باشد .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۱۴:۲۰ توسط:مرضيه موضوع:

طراحي سايت شركتي

طراحي سايت شركتي

در دنياي كسب و كار امروزي تبليغات حرف اول را براي بقاي يك شركت و يا يك صنعت خاص مي زند.لذا داشتن يك وب سايت ايده آل در جهت حضور شما در فضاي مجازي جهت معرفي و اطلاع رساني در باب محصولات و خدمات شركت شما مي تواند تاثير گذار باشد.اما توجه به اين نكته هم فراموش نبايد گردد كه صرف داشتن يك وب سايت نمي تواند در كسب و كار شما تاثيري داشته باشد!چرا كه عموم افراد براي مشاهده وب سايت شما بايد نام وب سايت را به طور دقيق داشته باشند,اين كار هم امري نشدني مي باشد.اما هيچ جاي نگراني وجود ندارد و تكنولوژي آنقدر پيشرفت كرده كه براي اين مشكل راهكاري پيدا شود!

 

 

چندي پيش از طرف يك شركت صنعتي جهت طراحي سايت با بنده تماس گرفته شد و توضيحات كلي در رابطه با طراحي سايت را ارائه نمودم,اما در تماس بعدي شور و حال اوليه را نداشتند و مسئول مربوطه شركت اعلام كرد كه ما به دنبال افزايش در آمد خود از طريق سايت هستيم ولي از همكاران خو كه قبلا طراحي سايت انجام داده اند تحقيق كرديم و آنها اعلام كردند كه از طريق سايت نتوانسته اندافزايش درآمد بدهند! من در پاسخ گفتم همكارانتان درست مي گويند اما آنها از يك اقدام براي سايت خود قافل بوده اند و آن چيزي نيست جز سئو سايت يا به عبارتي بهينه كردن سايت خود بر روي يكسري كلمات كليدي.در مقالات قبلي به طور مفصل در مورد سئو سايت بحث كرده ايم اما اين جا به طور خلاصه مي گويم هر شركتي پس از طراحي سايت بايد يكسري كلمات كليدي مرتبط با كار خود را انتخاب نمايد و سايت شركت خود را بر روي آن عبارات سئو بكند.آن موقع به طور قطع وب سايت آنها به سود زايي مي رسد و از حياط خلوت خارج مي گردد و تمام افراد با جستجوي كلمات كليدي كه سايت شما بر روي آنها سئو شده است از طريق موتور جستجو(گوگل) وارد سايت شما مي شوند.

هرگز اين را فراموش نكنيد كه امروزه همه افرادي كه با نت سروكار دارند قطعا مواردي كه به دنبال آن هستند را از طريق موتور جستجو (معروفترين آن گوگل) پيگيري مي كنند پس لازمه يك شركت جهت رقابت داشتن يك وب سايت ايده آل و بهينه سازي (سئو) شده مي باشد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر در زمينه سئو و بهينه سازي سايت پيشنهاد مي كنيم مقالات دسته سئو و بهينه سازي و همچنين طراحي سايت را مطالعه نماييد.

در نهايت اعلام مي كنم اصفهان پيامك فعال در حوزه طراحي سايت در اصفهان و همچنين سئو سايت در اصفهان و ديگر نقاط كشور آماده ارائه مشاوره به شما دوستان گرامي مي باشد .

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۱۱:۵۲ توسط:مرضيه موضوع:

آيا كسب و كار شما به وب سايت نياز دارد (بخش دوم)؟

آيا كسب و كار شما به وب سايت نياز دارد (بخش دوم)؟

در مقاله مقالات قبل موضوعي را مطرح كرديم با عنوان آيا كسب و كار شما نياز به وب سايت دارد(بخش اول)؟و در آن مقاله به سوالات و دلايلي مطرح شد كه دليل وجود يك وبسايت در دنياي امروز را مطرح مي كند ، حال در اين مقاله مي خواهيم به ادامه دلايل نياز به وب سايت در حوضه كاري شما بپردازيم تا با اهميت و جايگاه وبسايت و مزاياي آن در اين دوره دست پيدا كنيم.

دلايل نياز به وب سايت

در مقاله قبل به ۴ مورد از دلايل پرداختيم حال به ادامه دلايل مي پردازيم:

   ۵_  يك وب سايت دامنه فروش شما را وسيع تر مي كند:

امروزه به دليل پيشترفت تكنولوژي و عرصه ارتباطات و اينترنت و تبليغات ، خريد و فروش بسياري از اقلام نيز از طريق اينترنت و دنياي مجازي صورت مي گيرد حال شما با ايجاد يك وبسايت اين امكان را فراهم خواهيد نمود كه هزاران مخاطب در هر جاي دنيا به سايت شما دسترسي پيدا كنند و از محصولات شما بازديد نمايند.

   ۶_ با راه اندازي وب سايت در زمان صزفه جويي نماييد:

معرفي محصولات خود جهت فروش از راه هاي تلفني ، توليد بروشور ، كاتالوگ،و بازاريابي حضوري يا بخش تراكت و... كار دشوار و پر هزينه و زمان بري خواهد بود در نتيجه با داشتن يك وب سايت شما اين امكان را فراهم مي نماييد تا با به روز كردن اطلاعات وب سايت خود مشتريان  را با محصولات خود اشنا نموده و در نتيجه در وقت صرفه جويي نماييد

   ۷_ وب سايت ، مكاني جهت نشان دادن توانايي هاست:

مهم نيس شما در جايگاه يك شركت باشد يا سازمان يا دفتر كوچك و يا فرد حقيقي باشيد يك وب سايت با قرار گيري نمونه كار هاي شما و عكس هاي محصولات و رزومه كاري از شما و گروه تان سبب شده تا مشتريان قبلي و جديد شما نسبت به شما حس بهتري دست پيدا كنند و رضايت مندي قابل توجهي از شما داشته باشند و اين سبب شده تا ارزش كار شما بالاتر نشان داده شود.

   ۸_ يك وب سايت مي تواند بهترين معرف محصولات شما باشد:

بي دريغ مي توان عنوان كرد يك وب سايت بهترين راه حل جهت معرفي محصولات خواهد بود چرا كه شما با فضايي كه در دست داريدمي توانيد محصولات خود را نمايش داده ، اطلاعات كلي و جزيي و معرفي خصوصيات و ويژگي هاي محصول خود تعريف نماييد، مقالات علمي ايجاد نماييد و محصولات خود را با يك ديگر مقايسه كنيد اين عوامل باعث شده تا مشتري نسبت به خريد و انتخاب خود بهترين انتخاب را در كمترين زمان انجام دهد.

   ۹_ معرفي خودتان به دنيا:

تنها با داشت يك سايت اين امكان را دارا مي شويد تا اطلاعات  و نجربيات خود را به گوش مردم سراسر دنيا برسانيد و خودتان را در ذهن ها هك كنيد مسلما داشتن يك ايميل كاري يك اعتبار براي شما خواهد داشت حال آنكه آن ايميل تخت سايت باشد يعني شما با داشتن سايت http://my-name.ir و با ارسال نامه  هايي از آدرس ايميل تحت سايت يعني info@my-name.ir  باعث تاثير گذاري بيشتري نسبت به اكانت هاي ايميل ديگر همچون ياهو و جيميل مي شويد و اسم سايت شما نيز انتشار پيدا خواهد كرد.

 

اصفهان پيامك به عنوان مجري طراحي سايت در اصفهان و سئو سايت در اصفهان در صدد است تا در عرصه طراحي و توليد و بازاريابي اينترنتي شما را ياري نمايد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۰۹:۰۸ توسط:مرضيه موضوع:

فرايند سئو سايت :

فرايند سئو سايت :

همانطور كه در مقالات قبل گفته شده سئو يا بهينه سازي سايت براي موتور جستجو ، تكنيك هاي ارائه شده موتور هاي جستجو است براي كمك به وب سايت ها جهت ديده شدن و كسب رتبه عالي در نتايج جستجو طبيعي مي باشد.

عبارت سئو بر گرفته از عبارت  search engine optimition به معني بهينه سازي موتور جستجو مي باشد.

search engine optimition

سئو فرايند ساده اي نبوده چرا كه نياز به دانش و تجربه كافي مي باشد و در عرصه سايت داري و انجام عمليات سئو بر روي سايت ها رقابت قابل توجهي خواهد بود.همان طور كه مي دانيد گوگل در صفحه اول خود ۱۰ جايگاه داشته و هدف از سئو يك وب سايت آمدن در بين اين ده جايگاه (صفحه اول نتايج گوگل) مي باشد.

موتور جستجو گوگل بيش از ۲۰۰  معيار براي فاكتور هاي سئو سايت ها (معيار هايي براي رتبه بهتر) ارائه نموده است.اين فاكتور ها + الگوريتم هاي گوگل از جمله (پاندا و پنگوئن و...)كه هر ساله با تغييرات زيادي روبه رو مي شوند، معيار هاي اساسي گوگل را جهت رتبه بهتر اعلام مي نمايد.

سئو فرايند طولاني مدت است كه شايد ممكن است هفته ها يا ماه ها بر سره عبارات كليدي جهت رنك در موتور جستجو گوگل وقت صرف شود شايد در اوايل بهينه سازي سايت، نتايجي براي صاحبان سايت وجود نداشته باشد ولي اين امر در درازا مدت سبب شده تا در رتبه هاي برتر جاي گرفته و بازديد كنندگان بسياري به سمت سايت روانه گردند.

به خاطر داشته باشيد كه سئو شمارا وارد يك مسابقه بزرگ مي كند و در اين مسابقه با رقابت با سايت هاي ديگر و شركت ها رغيب هاي خود شما را در بازار معرفي مي كند.

براي بسياري از وب سايت ها خيلي مهم است كه در صفحه اول گوگل جاي پيدا كنند مخصوصا در سه جايگاه اوليه چرا كه حدود ۵۰ درصد از كليك ها در اين سه جايگاه تقسيم مي شود به عبارتي با مثالي كوتاه اين درصد بازديد را شرح مي دهيم:

مثال:عبارت كليدي "طراحي سايت در اصفهان" را در نظر بگيريد اين عبارت بازديد ماهيانه حدود هشصد نفر را داشته كه حدود نيمي از اين بازديد ها از ۱۰ جايگاه اوليه و صفحات ديگر مخصوص ۵ جايگاه اوليه آن مي باشد.

 

چرا SEO  مهم است ؟

در زير برخي از موارد مهم كه باعث رقابت و سئو سايت ها مي شود عنوان مي كنيم:

   الف) در صد عظيمي از كاربران اينترنت براي پيدا كردن محصول و هدف خود از موتور هاي جستجو استفاده مي كنند پس چه خوب است در بين

         رده هاي اوليه قرار بگيريد. 

     ب) حدود  ۷۰ درصد معاملات آنلاين به وسيله موتور هاي جستجو همچون گوگل آغاز مي شود.

     ج) تمام يا اكثر سايت هايي كه در اينترنت وجود دارند رقابت آن ها بر سر پول بوده اما كسر كمي از آن ها در نتايج گوگل ديده مي شوند

     د) تحقيقات نشان داده جستجو هاي انجام گرفته شده در موتورهاي جستجو در كشور انگلستان روزانه به بيش از ۲۵۰ ميليون سرچ مي رسد ، و اين

        نكته خوبي است كه در كشوار هاي ديگر همچون ايران نيز تعداد سرچ انجام شده در موتور هاي جستجو بسيار رقم بالا و قابل توجهي هستند.

 

اهداف اصلي سئو سايت

 

اهداف اصلي سئو سايت :

      ۱- باعث شده وب سايت در عبارات جستجوي مربوط در جايگاه هاي اوليه قرار بگيرد

      ۲- در تعداد از بازديد سايت ثاثير مثبتي ايفا مي كند.

      ۳- باعث افزايش ترافيك سايت مي شود.

      ۴-سئو يكي از شاخه هاي اصلي بازاريابي اينترنتي بوده و در تبليغات موثر خواهد بود.

      ۵- باعث ايجاد برندينگ مي شود

      ۶- باعث افزايش فروش محصولات و ارائه خدمات مي شود


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۲۶:۴۹ توسط:مرضيه موضوع:

نقش شبكه هاي اجتماعي در بازاريابي اينترنتي

نقش شبكه هاي اجتماعي در بازاريابي اينترنتي

در اين مقاله قصد داريم به تشريح  مبحث بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ,برندسازي و تاثيرات آن بر سئو وب سايت بپردازيم.

بازاريابي شبكه هاي اجتماعي به زبان ساده معرفي محصولات و خدمات كسب وكار خود و مجاب كردن كاربران به اشتراك گذاري پست هاي شما كه خروجي آن بهترشدن كسب و كار مي شود.

نقش شبكه هاي اجتمايي در بازاريابي اينترنتي

قبل از اقدام به بازاريابي شبكه هاي اجتماعي دانستن چند نكته اهميت دارد.

۱- هدف شبكه هاي اجتماعي توليد محتوا و انتشار زنجيروار آن توسط كاربران مي باشد لذا در انتشار مطالب خود نهايت دقت را بخرج دهيد تا شايستگي انتشار و به ا صطلاح اشتراك گذاري توسط كاربران را داشته باشد.

۲- تبليغات دهان به دهان هميشه حداكثر بازخورد را داشته است به اين معنا كه اگر بنده از محصول يك شركتي خوشم بيايد و آن را به دوستانم معرفي كنم ميزان تاثير آن در اينكه دوستانم همان محصول را تهيه كنند بالاتر مي باشد,لذا در شبكه هاي اجتماعي نوعي تبليغات دهان به دهان نهفته است.

انتشار ويدئو و تاثير آن بر بازاريابي شبكه هاي اجتماعي و همچنين سئو:

از قابليت انتشار ويدئو موجود در برخي از شبكه هاي مجازي حداكثر استفاده را نموده و تا آنجايي كه ممكن است از كسب و كارتان ويدئو منتشر نماييد به اين دليل كه كاربران زياد تمايل ندارند متن هاي طولاني را بخوانند.با اين وجود مي توانيد با توليد ويدئوهاي كوچك لپ مطلب را بيان نماييم.در ضمن نبايد فراموش كرد كه موتور جستجو گوگل به وب سايت هايي كه به انتشار ويدئو در شبكه هاي مجازي (تحت وب)مي پردازندامتياز قائل مي شود.

تفاوت سئو وب سايت و بازاريابي شبكه هاي اجتماعي چيست؟

همان طور كه گفتيم شركتي كه بخواهد برندسازي نمايد مي تواند از شبكه هاي اجتماعي استفاده نمايد اما ناگفته نماند هيچ برند معتبري را نمي توان يافت كه وب سايت نداشته باشدپس گام اول برند سازي طراحي وب سايت مي باشد.پس از آن به همراه هر پستي كه در شبكه هاي اجتماعي مي گذاريد حتما آدرس وب سايت خود را درج نماييد (كاربران اطلاعات تكميلي را مي توانند از وب سايت شما دريافت كنند و همچنين ترافيك وب سايت شما افزايش خواهد يافت).

حال به سوال اصلي مي پردازيم كه سئو وب سايت ويا تبليغات در شبكه هاي اجتماعي؟

در شبكه هاي اجتماعي هركس كه پست شما را بخواند لزوما به آن نياز ندارد اما هر كس در موتور جستجو گوگل كلمه ايي را جستجو كندنشان دهنده نياز آن فرد مي باشد پس با اين وجود مي توان نتيجه گرفت كه با سئو وب سايت بازار هدف را نشان گرفته ايد.(جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد اهميت سئو سايت پيشنهاد مي كنم مقالات موجود در وب سايت را مطالعه نماييد )

 

و در پايان خاطر نشان مي گردد كه اصفهان پيامك فعال در زمينه طراحي سايت در اصفهان آمادگي خود را براي عقد قرار داد با كليه شركت ها و سازمان هاي دولتي و خصوصي اعلام مي نمايد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۲۴:۲۳ توسط:مرضيه موضوع:

مقايسه سامانه ارسال اس ام اس با مودم جي اس ام (GSM)

مقايسه سامانه ارسال اس ام اس با مودم جي اس ام (GSM)

مرسوم ترين شيوه هاي ارسال پيام انبوه به دو صورت :

الف) ارسال اينترنتي      ب) ارسال با مودم جي اس ام GSM

مي باشد كه در اين مقاله قصد داريم با تعريفي از هر دو تفاوت هاي عمده اين دو روش را ذكر نماييم

سرعت در كدام يك از شيوه هاي ارسالي گفته شده بالاتر است؟

قبل از هر چيز لازم مي دانم به بررسي نحوه ارسال اس ام اس با اين دو شيوه بپردازيم

نحوه ارسال با مودم جي اس ام 

در ارسال با شيوه جي اس ام شما بايد مودم جي اس ام داشته باشيد و نرم افزاري براي ارسال.كه ارسال هاي شما با مودم به نزديك ترين آنتن هاي مخابراتي اي كه در مناطق شما هستند فرستاده شود و پس از تحويل ارسال ها و پيام ها دوباره بين آنتن هاي مخابراتي دست به دست منتقل مي گردد تا به سرور هاي اصلي مخابراتي برسد در مرحله آخر اس ام اس ها از طرف سرور به كاربران و مخاطبان شما ارسال مي گردد. حال در اين ارسال هاي دست به دست بين آنتن هاي مخابراتي يكي از نقص هايي كه به وجود مي آيد اين است كه در هنگام ارسال پيامك انبوه به تعداد بالا ممكن است يكي از آنتن هاي بين راهي ظرفيت كافي نداشته باشد و پيام هاي ارسالي در آنتن هاي قبلي جا بماند و پيام شما به صورت ناقص يا كمتر از تعداد اصلي به كاربرانتان ارسال مي گردد.(به خصوص اگر متن پيام هاي شما شامل چندين صفحه باشد) اين عيب به دليل مسيري است كه مودم و بين آنتن هاي مخابراتي تا رسيدن به سرور وجود دارد و به دليل ترافيك بالا بين آنتن هاي مخابراتي در شهر ها و مناطق گوناگون و همچنين شهر هاي پر جمعيت  سبب شده تا اين عيب دو چندان شود.

ارسال پيامك انبوه با مودم جي اس ام

عيب ديگر اين است كه چون ارسال سخت افزاري انجام مي شود (كه شامل مودم و آنتن هاي بين راهي بوده)در ارسال ممكن است زمان بيشتري صرف شود و پيام ها دير به دست مخاطبان ارسال شود.

 

نحوه ارسال اينترنتي (پنل ارسال اس ام اس)

در ارسال اينترنتي ديگر نيازي به سخت افزار نيست و همچنين آنت هاي بين راهي هم وجود نداشته عملا در ارسال اينترنتي ارسال پيام ها مستقيما به سرور هاي مخابراتي بوده و در مرحله بعد به سمت مخاطبان اعلام شده مسير دهي مي شوند.عملا سرعت در روش اينترنتي بسيار بالا و قابل اطمينان تر بوده چرا كه هيچ گونه سر ريز و يا ارسال ناقصي در اين روش وجود نخواهد داشت

 

حال مي توان به اين سوال كه پرسيده شد كدام يك از شيوه هاي ارسال پيامك سريع تر مي باشد جواب داد:

شيوه ارسال اينترنتي به دلايل ذكر شده بالا

 

كدام يك از شيوه هاي ارسال كم هزينه تر خواهد بود؟

ارسال اينترنتي .چرا كه در شيوه ارسال با مودم شما بايد در ابتدا يك مودم جي اس ام خريداري نماييد همچنين نرم افزاري براي ارسال و تنظيم پيامك ها و جهت ارتباط با مودم ، خريداري نماييد.منطقا شما در اين روش به ابزار نياز داريد (يكي مودم و ديگري نرم افزار) اما در روش ارسال اينترنتي يا پنل ارسال اس ام اس ، شما با ثبت نام در سامانه فقط هزينه پنل ، آن هم هزينه ايست، بابت امكاناتي كه در اختيارتان قرار خواهد گرفت و  همچنين پشتيباني پنل اس ام اس از طرف مسئولان (مقايسه و تعرفه پنل ارسال اس ام اس) و ديگر نيازي به خريد سخت افزار نداريد و همه چيز از طريق اينترنت قابل كنترل خواهد بود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۲۲:۳۶ توسط:مرضيه موضوع:

بازاريابي پيامكي چيست؟

بازاريابي پيامكي چيست؟

در بازاريابي پيامكي شما به واسطه پيامك تبليغاتي با مشتريان فعلي خود ارتباط برقرار كرده و در عين حال مشتريان جديدي نيز به دست مي آوريد. با پيروي از اصول درست، پيامك تبديل به يكي از ساده ترين و موثر ترين روش هاي شما براي ارتباط با مشتريان خواهد شد. به اين ترتيب، شما مي توانيد از طريق پنل پيامك خدمات متنوعي را به مشتريان خود ارائه نماييد:

  • تبليغات:

             به تبليغ محصول خود پرداخته و پشتريان جديدي را جذب نماييد

  • ارائه تخفيف:

             پيامك خود را تبديل به يك كپن براي دريافت كنندگان آن كنيد

  • اطلاع رساني:

             اخبار جديد،رويداد ها ، اخطاريه ها ، پيشنهاد ها و هشدارها و... را به اطلاع مشتريان برسانيد

  • مسابقه و نظر سنجي:

             به برگذاري مسابقه و نظر سنجي براي مخاطبان پيامك خود بپردازيد

  • تبريكات و تسليت ها:

            مناسب هاي مهم را به مشتريان خود يادآوري نماييد از جمله تبريك تولد، تبريك اعياد ، تسليت مناسبت هاي گوناگون و...

بازاريابي پيامكي

چرا بازاريابي پيامكي را انتخاب كنيم؟

دلايل متنوعي وجود دارد تا به اهميت بازاريابي پيامكي برسيد از جمله مي تواند به موارد زير اشاره نمود:

هزينه ارسال پايين:

ارسال هر پيامك تنها با چند ريال هزينه امكان پذير است

سرعت ارسال بالا:

در پنل ارسال اس ام اس به دليل اينترنتي بود سرعت ارسال پيام هادر كسري از ثانيه ارسال مي گردد

ايجاد يك ارتباط دو طرفه:

امكان ارسال و دريافت پيامك را خواهيد داشت

پاداش به مشتريان:

با ارائه پاداش و پيشنهاد هايي كه به سود مشتري باشد ، مشتري در چرخه تجارت باقي مي ماند.

سطح پوشش بالا:

اكثريت جامعه را مخاطب خود قرار مي دهيد در سامانه ارسال اس ام اس اصفهان پيامك قادر خواهيد بود ارسال به صورت رده سني و جنسيت ، ارسال منطقه اي ، ارسال از روي نقشه و يا ارسال بر اساس كد پستي در هر جاي ايران را كه مد نظر داريد انجام دهيد.

يك رابطه صميمي:

با پيامك خود وفاداري مشتري را كسب مي كنيد

مشتريان خود جوش:

پيامك شما توسط مشتريان فعال پخش مي شود

 

آمار مربوط به بازاريابي پيامكي

الف)  ۹۵ در صد از پيامك ها ظرف چند دقيقه خوانده مي شود.

ب  )  ميانگين وصول كپون هاي پيامكي معادل ۳۰ درصد مي باشد.

ج  )   يك شخص به طور ميانگين در روز حدود ۱۰۰ بار به گوشي خود نگاه مي اندازد

د   )  ۲۰ درصد پيامك هاي شما توسط افراد خود جوش به دوستان و آشنايانشان انتشار داده مي شود


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۲۸:۳۹ توسط:مرضيه موضوع:

پنل ارسال اس ام اس در تبريز:

پنل ارسال اس ام اس در تبريز:

كاربران با توجه به نياز خود نسبت به امكانات و مزاياي خريد پنل ارسال اس ام اس اقدام به خريد و ثبت نام مي نمايند. پيشنهاد اصفهان پيامك به كاربران تبريزي يا ديگر استان ها و شهرستان ها اين بوده كه اول ويژگي هاي سامانه پيام كوتاه را ملاحظه نمايند سپس با توجه به نياز خود به لينك مقايسه و تعرفه پنل اس ام اس رفته ويژگي هاي هر پنل را ميتوانيد ببينيد سپس ثبت نام نموده ، هنگام ثبت نام هزينه اي از شما كسر نخواهد شد .پس از بررسي دقيق سامانه و ارسال به صورت تست اگر مورد پسند شما قرار گرفت هزينه پنل را پرداخت نماييد.

 

چرا ارسال پيامك تبليغاتي را انتخاب نماييم:

              در اين صورت مسئله دلايل زيادي را مي توان مطرح نمود از جمله مي توان به موارد زير اشاره نمود:

  • ۱- ارسال سريع پيام: پيام در لحظه به مخاطبان شما ارسال خواهد شد
  • ۲- تعامل دو طرفه: تعامل دو طرفه بين فرستنده و گيرنده
  • ۳- سطح پوشش بالا: داراي بانك شماره ۹۹ درصد افراد جامعه
  • ۴- ارسال پيام به صورت هدفمند: (ارسال رده سني و جنسيت ، ارسال بر اساس بانك مشاغل،ارسال كد پستي يا از روي نقشه، ارسال دكل bts)
  • ۵- دسترسي دائم: اكثر افراد در اكثر زمان ها از تلفن همراه خود استفاده مي نمايند.
  • ۶- و ...

 

چرا اصفهان پيامك را انتخاب كنيم؟

  • ۱- پايين ترين تعرفه ارسال پيامك:پايين ترين تعرفه خطوط ارسال پيامك
  • ۲- پايين ترين تعرفه خطوط: خريد خطوط با قيمتي مناسب
  • ۳- پايين ترين تعرفه پنل: هزينه اوليه مناسب و بدون تمديد ساليانه
  • ۴- برگشت هزينه:برگشت هزينه پيام هاي نرسيده به مقصد يا برگشت هزينه بلك ليست ها
  • ۵- داراي خطوط عبور از بلك ليست
  • ۶- گزارش دهي دقيق
  • ۷- و...

پنل ارسال اس ام اس در مشهد – پنل ارسال اس ام اس در شيراز – پنل ارسال اس ام اس در تبريز

سامانه اس ام اس اصفهان پيامك داراي ارسال هاي كشوري بوده و بانك هاي منطقه اي بيشتر نقاط ايران را دارا مي باشد .پنل ارسال اس ام اس در تبريز نيز دارا بوده و حتي مي توانيد ارسال از روي نقشه در استان تبريز را داشته باشيد.همچنبن قادر خواهيد بود ارسال بر اساس رده سني و جنسيت ، ارسال بانك مشاغل به تفكيك استان و كشوري ، ارسال كد پستي ، ارسال از روي دكل هاي bts ، ارسال منطقه اي، ارسال تكي و گروهي و امكانات بسياري ديگر را در اين سامانه دسترسي داشته باشد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۲۱:۵۹ توسط:مرضيه موضوع: