خرید تیشرت ارتشی
تور مشهد
تور استانبول
گوشی موبایل
تور کیش
اخبار پزشکی سلامت
 esfahanweb esfahanweb .

esfahanweb

چه نكاتي را در هنگام ارسال پيامك رعايت نماييم؟

در اين مقاله قصد داريم با نكات ارسال پيامك آشنا شويم، با خواندن اين مقاله ، افرادي كه از پنل ارسال اس ام اس انبوه استفاده مي كنند خواهند توانست به راحتي پيام خود را ارسال نموده و بتوانند مشتريان بيشتري جذب نمايند فقط كافيست به نكات گفته شده توجه نماييد . با اصفهان پيامك همراه باشيد

چه نكاتي را در هنگام ارسال پيامك رعايت نماييم؟

  • تعداد ارسال پيامك

پيشنهاد مي شود در پنل ارسال اس ام اس انبوه خود براي بار اول و اولين ارسال پيامك حداقل ده هزار نفر مخاطب را انتخاب نماييد با توجه به بازخورد اين پيامك تعداد ارسال مناسب در هر نوبت را مشخص كنيد. براي ثابت نگه داشتن ترافيك مشتريان مي توانيد روزانه به تعداد مشخصي ارسال انجام دهيد

  • زمان ارسال

با توجه به نوع كسب و كار خود و فعاليتي كه انجام مي دهيد مشخص نماييد كه بهترين زمان براي ارسال پيامك خود چه ساعاتي از شبانه روز مي باشد و بيشترين بازده را براي شما خواهد داشت به طور مثال براي تبليغ رستوران مي بايست زمان سرو غذا و ساعات خلوت توجه كرد. اما براي يك هتل يا مسافرخانه بايد گفت كه روز هاي تعطيل اهميت بيشتري برخوردارند.

  • فاصله زماني

از ارسال پيامك هاي پي در پي خودداري نماييد نماييد چرا كه باعث آزار و اذيت مخاطب شده و خسته كننده مي باشد. شما كافي است فاصله زماني ميان پيامك ها را با توجه به توان خريد مشتريان تعيين نماييد. به جاي ارسال بيشتر به يك مشتري، به مشتريان بيشتري ارسال نماييد.

  • تنوع در انتخاب متن پيامك

در هر پيام خود پيشنهاد هاي متنوعي براي مخاطبان و مشتريانتان داشته باشيد و اين گونه رفتار نكنيد كه با ارسال پيام هاي تكراري از سوي شما دلزده شوند. در هر بار نوبت ارسال پيامك انبوه يك پيشنهاد و ايده جديد و جذاب براي دريافت كنندگان پيامك خود داشته باشيد و به اين ترتيب آنها را در چرخه تجارت حفظ نماييد.

 

پنل ارسال اس ام اس در مشهد – پنل ارسال اس ام اس در شيراز – پنل ارسال اس ام اس در تبريز

مكات ارسال پيامك انبوه

 

برنامه ريزي براي ارسال پيامك :

با يك برنامه ريزي مناسب مي توانيد بازدهي پيامك هاي خود را به بيشترين حد ممكن برسانيد. كافي است هر چهار مورد بالا را رعايت فرماييد. اين يعني تعداد ارسال شما در هر نوبت مناسب باشد،فاصله زماني معقولي ميان پيامك هاي خود داشته باشيد، بهترين زمان را براي ارسال پيدا كنيد و پيشنهادات متنوعي به مشتريان خود ارائه دهيد

 

چه نكاتي را در متن پيامك رعايت نماييم؟

  • يك شروع جذاب

سعي كنيد اول پيام خود را با متني جذاب شروع نماييد.به اين ترتيب شما مشتري را وادار به ترغيب و خواندن ادامه متن پيامك مي كنيد و به پيشنهاد شما توجه بيشتري خواهد كرد.همچنين يك شروع خوب باعث شده تا مشتري احساس نزديكي بيشتري به شما و برند شما كند.

  • سودبخشي به مشتري

آيا پيامك شما براي مشتري سودي دارد؟ اگر پاسختان منفي است ،پيشنهاد مي كنم پيامي ارسان نكنيد.اين گونه پيامك ها سبب آزار مشتري شده و به تصوير برند شما لطمه مي زند. آيا خود شما از دريافت پيامك تجاري بي فايده خوشحال مي شويد؟؟

  • انتخاب متن مختصر و مفيد

وقت مشتريان ارزشمند است پيشنهاد مي شود متن پيامك خود را در محدود ۷۰ كاراكتري تنظيم نماييد و يا خبر اصلي را در ابتداي متن توضيح دهيد چرا كه يكي از خصوصيات پيامك خوب كوتاهي آن و رسا بودن متن پيامك است.سعي كنيد متن پيام خود زياد نباشد چرا كه خسته كننده خواهد بود.

  • تحريك مخاطبان

در پيام خود از مشتري درخواستي كنيد چرا كه باعث تحريك آن شده و بازده پيامك شما را افزليش خواهد داد براي مثال : با نوشتن عبارت "با نشان دادن اين پيامك" در متن باعث جذب مشتري شويد و يا مشتري را وادار كنيد تا با شما تماس تلفني داشته  يا از وب سايت و صفحه تجاري شما بازديد كند.

  • ايجاد حس ضرورت

ايجاد حس ضرورت يعني در متن پيام تان براي پيشنهاد هايي كه به مشتريانتان مي دهيد تاريخ انقضا تعريف نماييد به عبارتي ايجاد تاريخ اتمام براي پيشنهاد سبب شده تا مشتري ترغيب شده و هرچه زودتر قبل از فرار رسيدن موعود با شما در ارتباط باشد پيشنهاد ميشود تاريخ اتمام پيشنهاد هاي خود را در بازه روزانه يا هفتگي قرار دهيد.

  • ايجاد صميميت

حس ايجاد صميميت در پيام با مشتري سبب شده مشتري انگيزه بيشتري در رابطه با شما داشته باشد و پيشنهاد مي شود در متن ابتداي پيام خود  نام مشتريان خود را بكار ببريد تا انگيزه و حس خوبي به آن ها دهيد.

رعايت نكات متن پيامك

مثال هايي در باب نمونه متون انواع پيشنهاد هاي پيامكي

بيشتر صرفه جويي كنيد:

۵۰ درصد تخفيف دومين پيش غذا با نشان دادن اين پيامك- مهلت:

بيشتر هزينه كنيد:

كارت هديه ۲۰ هزار توماني با نشان دادن اين پيامك بعد از خريد ۵۰ هزار تومان – پايان مهلت:

بيشتر خريداري كنيد:

۵ تومان تخفيف براي غذاي دوم با نشان دادن اين پيامك – پايان مهلت:

بيشتر دريافت كنيد:

يك پيتزاي مجاني بعد از خريد دو پيتزا با نشان دادن اين پيامك- پايان مهلت:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۱۴:۵۸ توسط:مرضيه موضوع:

ويژگي هاي سامانه پيام كوتاه

ويژگي هاي سامانه پيام كوتاه

  1. ۱- داراي محيط كاربري فارسي و بسيار ساده و كاربردي
  2. ۲- قابليت امكان ارسال و دريافت پيامك با شماره مجازي اختصاصي
  3. ۳- داراي خطوط اشتراكي براي كاربران
  4. ۴- ارسال از روي دكل هاي bts ايرانسل
  5. ۵- ارسال از طريق بانك رده سني جنسيت با فيلتر هايي همچون نوع خط ، جنسيت ، مشخص شدن بازه سني افراد ، استان ، شهر ،و حتي پيش شماره موبايل افراد
  6. ۶- قابليت ارسال منطقه اي ايرانسل و همراه اول
  7. ۷- قابليت ارسال پيام كوتاه بر اساس كد پستي
  8. ۸- قابليت ارسال نظير به نظير
  9. ۹- قابليت ارسال كلمه كليدي
  10. ۱۰- قابليت ارسال ايميل انبوه
  11. ۱۱- قابليت ارسال پيام صوتي انبوه
  12. ۱۲- قابليت ارسال پيامك بر اساس بانك مشاغل و اصناف مختلف به تفكيك استان و كشوري
  13. ۱۳- قابليت ارسال بر اساس دفترچه تلفن
  14. ۱۴- داراي خطوط عبور از بلك ليست با شماره موبايل (ارسال جي اس ام)
  15. ۱۵- داراي خطوط عبور از بلك ليست(ارسال پيام حتي كساني كه پيام تبليغاتي خود را بسته اند)
  16. ۱۶- پنل ارائه شماره مجازي امكان ثبت و درخواست شماره و خريد آن
  17. ۱۷- وارد كردن شماره هاي مخاطبين به سامانه از طريق فايل اكسل و متني در زمان ارسال پيامك
  18. ۱۸- حذف خودكار شماره هاي تكراري و اشتباه هنگام انتخاب مخاطبين
  19. ۱۹- قابليت مشاهده delivery تك تك ارسال ها و قابليت ذخيره و گرفتن خروجي به صورت اكسل
  20. ۲۰- نمايش جزئيات هر ارسال نظيره:مشاهده تعداد صفحات پيامك، تعداد مخاطبين، هزينه ارسال،هزينه بازگشتي،كد بالك پيام، آمار وضعيت نهايي پيامك ها و...
  21. ۲۱- قابليت پوشه بندي پيامك هاي ارسال شده و دريافتي
  22. ۲۲- ذخيره سازي و نگهداري نامحدود پيامك هاي ارسالي و دريافتي
  23. ۲۳- دفترچه تلفن با قابليت تعريف بي نهايت گروه مخاطب و ذخيره بي نهايت عضو در هر گروه و حذف شماره هاي تكراري و غلط
  24. ۲۴- امكان ذخيره اطالعات اضافي براي هر عضو مانند :تاريخ تولد،سن،قد ، ايميل، آدرس و..
  25. ۲۵- امكان ارسال همزمان پيامك به چند گروه يا برخي از اعضاي گروه ها
  26. ۲۶- امكان وارد كردن اعضاي گروه ها در دفترچه تلفن از طريق فايل اكسل و خروجي گرفتن از اطالعات گروه ها با فرمت اكسل
  27. ۲۷- قابليت تعريف ارسال زماندار براي ارسال خودكار پيامك در زمان خاص با تعيين تاريخ، ساعت و دقيقه ارسال
  28. ۲۸- سامانه پيام كوتاه داراي ابزار منشي پيامك با قابليت تعريف پاسخ خودكار مجزا براي هر شماره مجازي و تعريف زمان فعال بودن هر منشي
  29. ۲۹- پنل ارسال اس ام اس داراي ابزار ارسال يك نسخه از پيام هاي دريافتي به يك يا چند شماره تلفن همراه، ايميل يا URL
  30. ۳۰- ابزار ارسال هدفمند پيامك به مشتركين همراه اول در سراسر كشور با تفكيك شهر، دائمي و اعتباري
  31. ۳۱- ابزار ارسال پيامك انبوه از نقشه براي انتخاب آسان موقعيت و منطقه سكونت مخاطبان از روي نقشه مي باشد كه در اين قسمت ارسال پيامك از روي نقشه شهر هاي زير موجود مي باشد:تهران ، مشهد ، كرج ، اصفهان ، تبريز ، اهواز ، بندرعباس ، همدان ، گرگان ، كرمانشاه ، زاهدان ، بابل ، اسلامشهر ،آمل و قزوين موجود مي باشد
  32. ۳۲- ماژول نظرسنجي با قابليت تعريف نظرسنجي مستقل روي هر شماره مجازي با بي نهايت گزينه و قابليت تعربف زمان شروع و انقضا در نظر سنجي ها
  33. ۳۳- نمودار هاي لحظه به لحظه نتايج، قرعه كشي بسيار انعطاف پذير بين شركت كنندگان، تعريف تاريخ، ساعت و دقيقه شروع و پايان
  34. ۳۴- ماژول ايجاد مسابقه با قابليت تعريف مسابقه مستقل روي هر شماره مجازي با بي نهايت گزينه، نمودار هاي لحظه به لحظه نتايج، تحليل و جداسازي پاسخ هاي صحيح، قرعه كشي ميان كساني كه پاسخ صحيح داده اند، تعريف تاريخ، ساعت و دقيقه شروع و پايان مسابقه
  35. ۳۵- پنل تخصصي پيام كوتاه داراي ماژول تعريف كاربر و نماينده با قابليت تعريف بي نهايت زيركاربر به صورت همزمان، اختصاص پنل مستقل به هر زيركاربر و تعريف دسترسي هر زيركاربر به ابزارها، امكانات و شماره هاي سامانه و همچنين تعريف بسته هاي پيامكي و تعيين هزينه ارسال پيامك براي زير كاربران
  36. ۳۶- داراي ماژول تبريك تولد به صورت اتوماتيك
  37. ۳۷- داراي ماژول اعلام اخطاريه به صورت اتوماتيك
  38. ۳۸- پشتيباني بي نظير با دو روش ارتباطي:الف) ابزار پرسش و پاسخ (تيكت) – ب) تلفن
  39. ۳۹- قابليت شارژ آنلاين اعتبار به وسيله كارت هاي عضو
  40. ۴۰- عدم محدوديت حداقلي و حداكثري در ميزان شارژ اعتبار
  41. ۴۱- عدم محدوديت زماني در مصرف اعتبار شارژ شده
  42. ۴۲- داراي منشي عضويت
  43. ۴۳- ابزار پاسخ گوي خودكار
  44. ۴۴- قابليت درخواست شارژ از مديريت
  45. ۴۵- قابليت گزارش گيري ماهيانه و روزانه از پيام هاي ارسالي و دريافتي
  46. ۴۶- قابليت مشاهده و گزارش گيري از ريز هزينه ها و تراكنش هاي مالي ارسال و دريافت پيامك
  47. ۴۷-   API(قابليت اتصال همزمان سامانه به ساير نرم افزار )
  48. ۴۸- و امكانات بي شمار ديگر ...

پنل ارسال اس ام اي در مشهد و شيراز

پنل ارسال اس ام اس در مشهد پنل ارسال اس ام اس در شيرازپنل ارسال اس ام اس در تبريز

پنل ارسال اس ام اس در مشهد:

اصفهان پيامك داراي بانك هاي شماره از سراسر ايران بوده و با برند « اصفهان پيامك » به فعاليت پرداخته از اين رو هم وطنان در مشهد ،شيراز،تهران و... نيز مي توانند از اين پنل براي ارسال اس ام اس استفاده نمايند.پنل ارسال اس ام اس در مشهد همان گونه كه در بالا بيان شده است داراي قابليت هاي بسياري بوده و همچنين داراي خطوط عبور از بلك ليست مي باشيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۳۹:۴۵ توسط:مرضيه موضوع:

كاربرد سامانه پيامك ويژه هتل ها

كاربرد سامانه پيامك ويژه هتل ها

شما با پنل ارسال اس ام اس مي توانيد براي هتل خود اقدامات فراواني را انجام دهيد كه در زير به آن نمونه اقدامات اشاره كوتاهي مي نمائيم:

  • ۱- اطلاع رساني سريع جهت هماهنگي براي شيفت همكاران
  • ۲- اطلاع رساني جهت برگذاري سمينارها و جشنواره هاي بزرگ
  • ۳- اطلاع رساني جهت پذيرايي از مهمانان تورهاي داخلي و خارجي
  • ۴- اطلاع رساني سريع جهت ارائه تخفيف ها به مناسبات مختلف نظير اعياد و...
  • ۵- اطلاع رساني جهت تخفيف هاي نوروزي براي مشتريان سابق
  • ۶- پاسخگويي اتوماتيك براي رزرو اتاق ها

 

پنل ارسال اس ام اس ويژه هتل ها

 

  • ۷- اطلاع رساني جهت منوي روزانه سلف سرويس
  • ۸- پاسخگويي اتوماتيك براي رزرو غذا
  • ۹- ارسال اتوماتيك پيام تبريك جهت مناسبت هاي مختلف نظير تاريخ تولد و ازدواج
  • ۱۰- اطلاع رساني سريع جهت ارائه تخفيف به مشتريان حاظر در هتل 
  • ۱۱- برگذاري نظر سنجي و مسابقات براي مشتريان حاظر در هتل و عموم به مناسب مختلف
  • و...

 

اصفهان پيامك ارائه دهنده پنل ارسال اس ام اس انبوه با امكانات و ويژگي هاي گوناگون در سراسر كشور با قابليت خطوط عبور از بلك ليست


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۳۷:۱۰ توسط:مرضيه موضوع:

كاربرد سامانه پيامك ويژه آژانس هاي مسافرتي

كاربرد سامانه پيامك ويژه آژانس هاي مسافرتي

با پنل ارسال اس ام اس شما مي توانيد براي آژانس خود اقدامات فراواني را انجام دهيد كه در زير به آن نمونه اقدامات اشاره كوتاهي مي نماييم:

  • ۱- اطلاع رساني از جديدترين تورهاي خود به مشتريان
  • ۲- اطلاع رساني جديد از تغيير زمان تورها به مشتريان
  • ۳- ارسال اتوماتيك پيام تبريك تولد ، ازدواج ، و يا مناسبت هاي ديگر براي مشتريان سابق خود
  • ۴- برگذاري نظر سنجي از عملكرد تورهاي برگذار شده
  • ۵- ارسال پيامك هاي تبليغاتي براي آژانس به صورت عمده

پنل ارسال اس ام اس وِيژه آژانس مسافرتي و تورها

  • ۶- اطلاع رساني در مورد پرواز هاي خاص آژانس
  • ۷- اطلاع رساني در مورد پروازهاي چارتر آژانس
  • ۸- اطلاع رساني تورها و رزرو بليط توسط پاسخگوي اتوماتيك
  • ۹- با قابليت عبور خطوط بلك ليست
  • ۱۰- و ويژگي هاي گوناگون ديگر...

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۴۲:۱۱ توسط:مرضيه موضوع:

كاربرد هاي خاص سامانه پيامك ويژه دانشگاه ها

كاربرد هاي خاص سامانه پيامك ويژه دانشگاه ها

سامانه پيامك كوتاه دانشگاه ها

  • ۱- اطلاع رساني جهت ساعات برگزاري امتحانات و آزمون ها
  • ۲- اطلاع رساني جهت تاريخ انتخاب واحد مربوط به رشته هاي مختلف
  • ۳- امكان ارتباط سيستم هاي مختلف آموزش و ثبت نمرات
  • ۴- امكان اختصاص خط مجزا به معاونت هاي مختلف دانشگاه
  • ۵- دريافت نظرات و پيشنهادات دانشجويان و پرسنل به صورت اختصاصي
  • ۶- اطلاع رساني جهت تاريخ حذف و اضافه دروس
  • ۷- اطلاع رساني جهت نغيير تاريخ تشكيل كلاس ها
  • ۸- اطلاع رساني جهت سمينار ، دفاعيه و نمايشگاه ها
  • ۹- اطلاع رساني جهت ثبت نام دانشجويان
  • ۱۰- امكان تهيه گزارشات تحت وب
  • ۱۱-امكان سفارش غذا توسط پيامك براي سلف سرويس دانشگاه
  • و...

پنل ارسال اس ام اس دانشگاه ها



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۳۹:۵۷ توسط:مرضيه موضوع:

۷ نكته درمورد بازاريابي اس ام اس

۷ نكته درمورد بازاريابي اس ام اس

هرچه شما در نوشتن و طراحي متن پيام كوتاه وقت بيشتري را به خرج دهيد بازدهي و بازخورد تبليغات شما نيز بيشتر خواهد شد.
چندين نكته را باستي در بازاريابي اس ام اسي (سامانه پيام كوتاه)در نظر گرفت.

بازاريابي اس ام اس

۱.    ايجاد تنوع در متن پيامك( براي هر بار ارسال متن پيامك را تغيير دهيد.)

۲.    ارائه كوپن تخفيف در ارسال متن
مخاطبين شما بايستي سود و منفعتي از طريق پيامك هاي شما ببرند.پس هميشه ميزان تخفيف را لحاظ كنيد

اعمال تخفيف در بازاريابي پيامكي

۳.    براي پيامك ها و تخفيفات خود زمان بدهيد
به عنوان مثال در پيامك خود بنويسيد:”تنها تا آخر هفته مي توانيد از تخفيف اوج پيامك بهره مند شويد.”

۴.    سعي نمائيد حتي الامكان از بانك شماره موبايل مشتريان خود استفاده نمائيد زيرا بانك اطلاعاتي سامانه را صدها نفر ديگر نيز استفاده مي كنند

۵.    با پنل ارسال اس ام اس در ارسال هاي خود مطمئن شويد كه پيامك هاي شما مناسب با همان قشر مورد نظرتان مي باشد.

۶.    دقت نمائيد كه جنسيت بازار هدف خود را درست انخاب كنيد

جنسيت در بازاريابي پيامكي

۷.    در صورتي كه مي خواهيد تبليغات منظقه اي انجام دهيد حتما مناطق پيرامون خود را انتخاب كنيد.

ارسال منطقه اي در بازاريابي پيامكي



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۳۶:۵۱ توسط:مرضيه موضوع:

كاربرد هاي خاص سامانه پيامك كوتاه ويژه مدارس و آموزشگاه ها

 

  • ۱. اطلاع رساني دانش آموزان و هنرجويان جهت تغييرات در زمان برگزاري كلاس ها
  • ۲. اطلاع رساني برگزاري دوره هاي جديد به هنر آموزان و دانش آموزان ثبت نامي در دوره هاي قبل و تبليغات به صورت منطقه اي

سامانه پيام كوتاه ويژه آموزشگاه ها

  • ۳. اجرا و برگزاري مسابقات پيامكي
  • ۴. ارسال پيامك هايي ،جهت آموزش و تقويت هنرجوها و دانش آموزان .همچون:ترجمه كلمات و عبارات و...
  •  
  • ۵. ماژول ارسال پيامك، جهت تبريك تولد و يا ازدواج هنرجوها و دانش آموزان و كارمندان
  • ۶. برگزاري ارزشيابي دوره ها و نظرسنجي در رابطه با اساتيد و معلمان كلاس هاي برگزار شده از طريق پيامك 
  •  
  • ۷. امكان برقراري ارتباط و تعامل بين والدين و اساتيد و ارسال وضعيت درسي هنرجو ها و دانش آموزان براي والدين از طريق پيامك
  • ۸. اطلاع رساني جلسات برگذار شده و هماهنگي بين اساتيد و كارمندان و معلمان آموزشگاه و مدارس ، از طريق پيامك
  •  
  • ۹. با پنل ارسال اس ام اس قابليت اطلاع رساني و اعلام جهت برگذاري دوره ها ، تغيير ساعات جلسات و امتحانات،تعطيلي ها و اعلام برنامه هاي تقويتي و فوق العاده براي دانش آموزان
  • و امكانات بيشمار ديگر

سامانه پيام كوتاه ويژه مدارس



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۳۳:۴۹ توسط:مرضيه موضوع:

چه عواملي باعث مي گردد تا كاربران از وب سايت شما خارج مي شوند؟


 

۱- سرعت بارگذاري بالاي وب سايت

سرعت بارگذاري وب سايت

 

تاخير در لود وب سايت يكي از عوامل مهمي مي باشد كه ممكن است باعث شود قبل از لود كامل وب سايت كاربر از ديدن وب سايت منصرف شود و از وب سايت خارج شود!

به نتايج تحقيق زير توجه نماييد:

۴۷ درصد از كاربران انتظار دارند يك صفحه وب در ۲ ثانيه لود گردد.

۴۰ در صد از كاربران سايتي كه بارگذاري آن بيش از ۳ ثانيه طول بكشد از ديدن آن منصرف مي شوند.

با توجه به موارد فوق به اهميت سرعت بارگذاري وب سايت پي مي بريم.همان طور كه مشخص است سرعت لود وب سايت به حجم وب سايت و همچنين كيفيت سرور بستگي دارد.

راهكارهاي پيشنهادي جهت كاهش حجم وب سايت:

- فشرده سازي كليه فايل هاي css , js

- كاهش حجم تصاوير استفاده شده در وب سايت

- كاهش تعداد دفعات درخواست (Request)  براي لود وب سايت (اين كار با كم كردن تعداد فايل هاي  cssو js مقدور خواهد بود)

- فعالسازي قابليت gzip بر روي سرور خود

- و ...

۲- استفاده از پلاگين هاي منسوخ شده

استفاده از پلاگين هاي منسوخ شده يكي ديگر از عوامل خروج كاربران  از وب سايت شما مي باشد به عنوان مثال استفاده از  فلش در وب سايت ! استفاده از فلش بدليل اينكه جهت نمايش بايد افزونه flash  بر روي مرورگر نصب باشد كاربران دلخوشي از آن ندارند و علاوه بر آن براي سئو وب سايت هم مضر است(گوگل هم حتي با استفاده از فلش در وب سايت مخالف هستش!)

۳- ثبت نام پيچيده جهت دريافت خدمات

ثبت اطلاعات كاربران براي اطلاع رساني هاي بعدي و اينكه بتوانيم كاربران را دوباره به وب سايت برگردانيم فكر خوبي است اما مراقب باشيد اكثر كاربران از ثبت نام در وب سايت ها خوششان نمي آيد و دوست دارند خيلي سريع خدمات را دريافت كنند.

لذا اگر تمايل داريد كاربران در وب سايت شما ثبت نام بكنند از ثبت نام هاي طولاني و دريافت اطلاعات به درد نخور خودداري نماييد! به اصطلاح ثبت نام سريع و آسان باشد(يك ايميل و پسور كافي است)

۳- گرافيك و ظاهر مناسب

طراحي گرافيك وب سايت

اين كه ظاهر مناسب و شكل وب سايت بر ماندگاري كاربر تاثير دارد بركسي پوشيده نيست! لذا پس شما موارد زير را در طراحي ظاهر سايت خود در نظر بگيريد.

-  از فونت هاي ريز و يا خيلي درشت استفاده نكنيد .

-  دقت كنيد رنگ فونت با پس زمينه يكسان ويا نزديك به هم نباشد.

- رنگ و لعاب سايت خود را همواره با توجه به نوع كاربران خود انتخاب نماييد و هميشه مسئله روان شناسي رنگ ها را مد نظر قرار دهيد.

براي اينكه به اهميت ظاهر وب سايت پي ببريد به نتايج تحقيق زير توجه نماييد.

طي يك تحقيق سايت هاي مختلف با يك نوع محتواي علمي را به كاربران متعددي نشان دادند و درنهايت مشخص شد كه بين ميزان قابل اعتماد بودن مطالب سايت و ظاهر گرافيكي آن ۹۴ در صد همبستگي وجود دارد.

با توجه به تحقيقات  فوق مشخص مي شود كه ظاهر يك وب سايت مهم است! اگر از طراحي ظاهر وب سايت شما چند سالي است كه مي گذرد بهتر است يك تغييري در آن بدهيد و مجددا يك قالب ريسپانسيو و شكيل طراحي نماييد در اين زمينه مي توانيد با اصفهان پيامك فعال در زمينه طراحي سايت در اصفهان و ديگر نقاط كشور همكاري نماييد.

۴- پخش خودكار موسيقي و يا ويدئو

پخش خودكار موسيقي و يا ويدئو

پخش خودكار صدا و يا ويدئو در وب سايت يكي از مسائل آزار دهنده كاربران  مي باشد . فرض كنيد يك كاربر از وب سايت شما ساعت ۲ نيمه شب بازديد مي كند و يكباره صداي بلندي شروع به پخش كردن بشود! به نظر شما چه حالتي به كاربر دست مي دهد؟!

اصلا فراموش مي كند براي دنبال كردن چه موضوعي وارد وب سايت شما شده است و فقط دنبال دكمه متوقف كردن پخش مي گردد.

بهتر است اگر ويدئو و يا صداي قرار پخش گردد به انتخاب كاربر پخش شود و از Auto Play  بودن آن جدا خودداري نماييد.

۵- ريسپانسيو بودن وب سايت (Responsive)

در رابطه با اهميت سايت هاي ريسپانسيو در مقاله جدا قبلا توضيحاتي مفصل ارائه كرديم, اما اينجا هم به صورت مختصر توضيحاتي ارائه مي كنيم. به طور خلاصه وب سايتي ريسپانسيو مي باشد كه در هر نوع  دستگاه از قبيل موبايل , تبلت , و يا لب تاپ متناسب با آن دستگاه نمايش داده مي شود و اسكرول افقي نمي خورد

اين اواخر گوگل به اين موضوع  اهميت زيادي مي دهد و به آن mobile-friendly مي گويد لذا هنگام ايندكس كردن صفحات ,وب سايت هاي mobile-friendly در اولويت مي باشد.

اگر هنوز وب سايت شما ريسپانسيو نيست دست به كار شويد و قالب وب سايت خود را تغيير بدهيد ! اگر نگران داده ها و مطالب فعلي وب سايت خود هستيد كه مبادا از دست برود و يا اينكه سئو وب سايت شما ضرر ببيند با اصفهان پيامك فعال در زمينه طراحي سايت در اصفهان و همچنين سئو سايت در اصفهان و ديگر نقاط كشور تماس بگيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۳۳:۰۲ توسط:مرضيه موضوع:

طراحي حرفه اي و اختصاصي سايت در اصفهان


همان طور كه در مقالات قبلي هم بيان كرديم طراحي وب سايت به دو صورت مي باشد يكي با استفاده از cms هاي آماده(سيستم هاي مديريت محتوا)  نظير وردپرس و جوملا و ... و همچنين استفاده از يك طراحي اختصاصي متناسب با نيازمنديهاي خود. بسياري از شركت هاي طراحي سايت در اصفهان با استفاده از cms  هاي  آماده طراحي سايت انجام مي دهند كه اين به خودي خود هيچ عيبي ندارد اما عيب اين cms ها زماني مشخص مي شود مي گردد كه بخواهيد تغييرات بنيادين انجام دهيد و همچنين اعمال ماژولها ايي كه در حيطه سيستم تعريف نشده است!

اما اگر يك طراحي اختصاصي داشته باشيد در آينده هيچ نگراني از بابت تغييرات در وب سايت خود نداريد(حتي اگر بخواهيد يك اتوماسيون اداري تحت وب هم به آن اضافه كنيد شدني است!)

يكي ديگر از مسائل مهم امنيت وب سايت مي باشد

 هنگامي كه از سيستم هاي مديريت محتوا آماده استفاده مي كنيد بايد حتما با هر دفعه آپديت اين (سيستم هاي مديريت محتوا اماده) cms ها شماهم cmsخود را آپديت نماييد مگرنه در معرض خطرات امنيتي مي باشيد. اما اگر از يك وب سايت اختصاصي  استفاده نماييد و طراح سايت شما در ابتدا تمام نكات و ملاحظات امنيتي را انجام دهد ديگر نبايد نگران وب سايت خودتان باشيد

مسئله بعدي بهينه بودن وب سايت جهت سئو مي باشد!

اصولا در وب سايت هاي اختصاصي  به دليل دسترسي مستقيم به كليه قسمت هاي وب سايت رعايت كليه نكات بهينه سازي جهت سئو راحتر مي باشد و در كل سئو سايت اختصاصي راحتر وسريعتر مي باشد اين در صورتي است كه سيستم هاي مديريت محتوا اماده در اين حوزه ضعيف عمل كرده اند.اين مشكل در جوملا بيشتر و در ورد پرس كمتر ديده شده است.

مسئله بعدي هزينه طراحي مي باشد اصولا طراحي اختصاصي وب سايت هزينه بالاتري را مي طلبد اما اين در صورتي مي باشد كه بسياري از شركت ها به دليل گوناگون (از جمله بي اطلاعي كارفرما) هزينه هاي بالاتراز طراحي احتصاصي را از كارفرما مي گيرند!

در كل طراحي اختصاصي وب سايت بيان گر فعاليت جدي تر يك شركت و يا يك مجموعه نسبت به ساير رقبا خود و همچنين نمايانگر منزلت و وجهه كاري شما مي باشد و تاثير مستقيمي بر درآمد شما خواهد داشت!

هدف ما تنها طراحي يك وب سايت براي شما نمي باشد بلكه تبديل كردن وب سايت شما به يك منبع در آمد مي باشد, در اصفهان پيامك كليه وب سايت ها به صورت اختصاصي طراحي مي گردند و علاوه بر آن تمام برنامه نويس هاي ما با تمام نكات سئو سايتكامل تسلط دارند!

در صورت نياز به مشاوره در زمينه پياده سازي وب سايت خود با ما تماس بگيريد!

تلفن:۳۲۲۵۲۹۵۶-۰۳۱


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۳۲:۱۰ توسط:مرضيه موضوع:

كاربرد سامانه پيام كوتاه ويژه شركت هاي بيمه​:


 

سامانه پيام كوتاه وِيژه بيمه ها

 

اعلام سررسيد بيمه مشتري با ارسال يك پيامك :

“جناب آقاي موحدي سررسيد شخص ثالث خودروي شما مورخ ۱۲/۲/۹۵ مي باشد جهت تمديد بيمه نامه خود با شماره ۰۳۱۳۲۲۵۲۹۵۶ تماس حاصل فرمائيد.”

 

ارسال پيام تبريك براي بيمه گذاران :

“عيد نوروز باستاني بر شما مبارك باد/بيمه ايران نمايندگي هرندي”

 

اطلااع رساني در مورد خدمات جديد بيمه اي :

“صدور بيمه عمر و پس انداز خدمت جديدي از بيمه ايران نمايندگي هرندي /اطلاعات تماس”

 

ارتباطي دوطرفه با مشتريان :

“با ارسال پيامك به مشتريان مي توانيد نظرات و انتقادات آنها را در مورد حرفه خود دريافت كنيد و از بازخورد نتايج در روند رونق حرفه خود استفاده نمائيد”


ارسال پيامك تبليغاتي براي نمايندگي خود :

شما علاوه بر تبليغات نمايندگي خود مي توانيد براي جذب نيروي مورد نياز خود تبليغات نمائيد و حتي مي توانيد براي خانم ها و يا آقايان بازه سن خاصي(مثلا ۲۰-۲۵ سال داراي خط اعتباري) ارسال نمائيد.

 

تبريك روز تولد و سالگرد ازدواج همكاران ،مشتريان و نمايندگان خود :

ارسال اتوماتيك پيام تبريك تولد ،ازدواج و يا مناسبت اي ديگر براي مشتريان سابق خود
“جناب آقاي سراياني تبريك ما را در سالروز تولدتان پذيرا باشيد.بيمه نوين نمايندگي موحدي”


ارسال پيامك براي گروه خاص :

شما مي توانيد تبليغات خود را براي مشتريان سابق خود نمائيد.به عنوان مثال براي مشتريان شخص ثالث خود تبليغ بيمه حوادث خانواده را ارسال نمائيد.


ارسال پيامك براي منطقه خاص :

اگر شما قصد داريد براي منطقه پيرامون دفتر كار خود تبليغات نمائيد مي توانيد با ارسال كدپستي براي منطقه خود تبليغات نمائيد و مشتريان جديدي را در منطقه خود جذب نمائيد.

و همچنين ديگر امكانات كه مي توانيد درون سامانه ها مشاهده نمائيد.

 

پنل ارسال اس ام اس در تهران -سامانه پيام كوتاه تبريز-سامانه پيام كوتاه در مشهد-پنل ارسال اس ام اس در شيراز

 

اصفهان پيامك ارائه دهنده پنل ارسال اس ام اسدر سراسر كشور


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۳۱:۲۴ توسط:مرضيه موضوع: