esfahanweb esfahanweb .

esfahanweb

۷ نكته درمورد بازاريابي اس ام اس

۷ نكته درمورد بازاريابي اس ام اس

هرچه شما در نوشتن و طراحي متن پيام كوتاه وقت بيشتري را به خرج دهيد بازدهي و بازخورد تبليغات شما نيز بيشتر خواهد شد.
چندين نكته را باستي در بازاريابي اس ام اسي (سامانه پيام كوتاه)در نظر گرفت.

بازاريابي اس ام اس

۱.    ايجاد تنوع در متن پيامك( براي هر بار ارسال متن پيامك را تغيير دهيد.)

۲.    ارائه كوپن تخفيف در ارسال متن
مخاطبين شما بايستي سود و منفعتي از طريق پيامك هاي شما ببرند.پس هميشه ميزان تخفيف را لحاظ كنيد

اعمال تخفيف در بازاريابي پيامكي

۳.    براي پيامك ها و تخفيفات خود زمان بدهيد
به عنوان مثال در پيامك خود بنويسيد:”تنها تا آخر هفته مي توانيد از تخفيف اوج پيامك بهره مند شويد.”

۴.    سعي نمائيد حتي الامكان از بانك شماره موبايل مشتريان خود استفاده نمائيد زيرا بانك اطلاعاتي سامانه را صدها نفر ديگر نيز استفاده مي كنند

۵.    با پنل ارسال اس ام اس در ارسال هاي خود مطمئن شويد كه پيامك هاي شما مناسب با همان قشر مورد نظرتان مي باشد.

۶.    دقت نمائيد كه جنسيت بازار هدف خود را درست انخاب كنيد

جنسيت در بازاريابي پيامكي

۷.    در صورتي كه مي خواهيد تبليغات منظقه اي انجام دهيد حتما مناطق پيرامون خود را انتخاب كنيد.

ارسال منطقه اي در بازاريابي پيامكي



برچسب: ،
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۳۶:۵۱ توسط:مرضيه موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :