esfahanweb esfahanweb .

esfahanweb

چه نكاتي را در هنگام ارسال پيامك رعايت نماييم؟

در اين مقاله قصد داريم با نكات ارسال پيامك آشنا شويم، با خواندن اين مقاله ، افرادي كه از پنل ارسال اس ام اس انبوه استفاده مي كنند خواهند توانست به راحتي پيام خود را ارسال نموده و بتوانند مشتريان بيشتري جذب نمايند فقط كافيست به نكات گفته شده توجه نماييد . با اصفهان پيامك همراه باشيد

چه نكاتي را در هنگام ارسال پيامك رعايت نماييم؟

  • تعداد ارسال پيامك

پيشنهاد مي شود در پنل ارسال اس ام اس انبوه خود براي بار اول و اولين ارسال پيامك حداقل ده هزار نفر مخاطب را انتخاب نماييد با توجه به بازخورد اين پيامك تعداد ارسال مناسب در هر نوبت را مشخص كنيد. براي ثابت نگه داشتن ترافيك مشتريان مي توانيد روزانه به تعداد مشخصي ارسال انجام دهيد

  • زمان ارسال

با توجه به نوع كسب و كار خود و فعاليتي كه انجام مي دهيد مشخص نماييد كه بهترين زمان براي ارسال پيامك خود چه ساعاتي از شبانه روز مي باشد و بيشترين بازده را براي شما خواهد داشت به طور مثال براي تبليغ رستوران مي بايست زمان سرو غذا و ساعات خلوت توجه كرد. اما براي يك هتل يا مسافرخانه بايد گفت كه روز هاي تعطيل اهميت بيشتري برخوردارند.

  • فاصله زماني

از ارسال پيامك هاي پي در پي خودداري نماييد نماييد چرا كه باعث آزار و اذيت مخاطب شده و خسته كننده مي باشد. شما كافي است فاصله زماني ميان پيامك ها را با توجه به توان خريد مشتريان تعيين نماييد. به جاي ارسال بيشتر به يك مشتري، به مشتريان بيشتري ارسال نماييد.

  • تنوع در انتخاب متن پيامك

در هر پيام خود پيشنهاد هاي متنوعي براي مخاطبان و مشتريانتان داشته باشيد و اين گونه رفتار نكنيد كه با ارسال پيام هاي تكراري از سوي شما دلزده شوند. در هر بار نوبت ارسال پيامك انبوه يك پيشنهاد و ايده جديد و جذاب براي دريافت كنندگان پيامك خود داشته باشيد و به اين ترتيب آنها را در چرخه تجارت حفظ نماييد.

 

پنل ارسال اس ام اس در مشهد – پنل ارسال اس ام اس در شيراز – پنل ارسال اس ام اس در تبريز

مكات ارسال پيامك انبوه

 

برنامه ريزي براي ارسال پيامك :

با يك برنامه ريزي مناسب مي توانيد بازدهي پيامك هاي خود را به بيشترين حد ممكن برسانيد. كافي است هر چهار مورد بالا را رعايت فرماييد. اين يعني تعداد ارسال شما در هر نوبت مناسب باشد،فاصله زماني معقولي ميان پيامك هاي خود داشته باشيد، بهترين زمان را براي ارسال پيدا كنيد و پيشنهادات متنوعي به مشتريان خود ارائه دهيد

 

چه نكاتي را در متن پيامك رعايت نماييم؟

  • يك شروع جذاب

سعي كنيد اول پيام خود را با متني جذاب شروع نماييد.به اين ترتيب شما مشتري را وادار به ترغيب و خواندن ادامه متن پيامك مي كنيد و به پيشنهاد شما توجه بيشتري خواهد كرد.همچنين يك شروع خوب باعث شده تا مشتري احساس نزديكي بيشتري به شما و برند شما كند.

  • سودبخشي به مشتري

آيا پيامك شما براي مشتري سودي دارد؟ اگر پاسختان منفي است ،پيشنهاد مي كنم پيامي ارسان نكنيد.اين گونه پيامك ها سبب آزار مشتري شده و به تصوير برند شما لطمه مي زند. آيا خود شما از دريافت پيامك تجاري بي فايده خوشحال مي شويد؟؟

  • انتخاب متن مختصر و مفيد

وقت مشتريان ارزشمند است پيشنهاد مي شود متن پيامك خود را در محدود ۷۰ كاراكتري تنظيم نماييد و يا خبر اصلي را در ابتداي متن توضيح دهيد چرا كه يكي از خصوصيات پيامك خوب كوتاهي آن و رسا بودن متن پيامك است.سعي كنيد متن پيام خود زياد نباشد چرا كه خسته كننده خواهد بود.

  • تحريك مخاطبان

در پيام خود از مشتري درخواستي كنيد چرا كه باعث تحريك آن شده و بازده پيامك شما را افزليش خواهد داد براي مثال : با نوشتن عبارت "با نشان دادن اين پيامك" در متن باعث جذب مشتري شويد و يا مشتري را وادار كنيد تا با شما تماس تلفني داشته  يا از وب سايت و صفحه تجاري شما بازديد كند.

  • ايجاد حس ضرورت

ايجاد حس ضرورت يعني در متن پيام تان براي پيشنهاد هايي كه به مشتريانتان مي دهيد تاريخ انقضا تعريف نماييد به عبارتي ايجاد تاريخ اتمام براي پيشنهاد سبب شده تا مشتري ترغيب شده و هرچه زودتر قبل از فرار رسيدن موعود با شما در ارتباط باشد پيشنهاد ميشود تاريخ اتمام پيشنهاد هاي خود را در بازه روزانه يا هفتگي قرار دهيد.

  • ايجاد صميميت

حس ايجاد صميميت در پيام با مشتري سبب شده مشتري انگيزه بيشتري در رابطه با شما داشته باشد و پيشنهاد مي شود در متن ابتداي پيام خود  نام مشتريان خود را بكار ببريد تا انگيزه و حس خوبي به آن ها دهيد.

رعايت نكات متن پيامك

مثال هايي در باب نمونه متون انواع پيشنهاد هاي پيامكي

بيشتر صرفه جويي كنيد:

۵۰ درصد تخفيف دومين پيش غذا با نشان دادن اين پيامك- مهلت:

بيشتر هزينه كنيد:

كارت هديه ۲۰ هزار توماني با نشان دادن اين پيامك بعد از خريد ۵۰ هزار تومان – پايان مهلت:

بيشتر خريداري كنيد:

۵ تومان تخفيف براي غذاي دوم با نشان دادن اين پيامك – پايان مهلت:

بيشتر دريافت كنيد:

يك پيتزاي مجاني بعد از خريد دو پيتزا با نشان دادن اين پيامك- پايان مهلت:


برچسب: ،
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۱۴:۵۸ توسط:مرضيه موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :